Je hebt een prachtige website ontworpen, die bovendien hoog staat in Google en dus een constante stroom verkeer aantrekt, dan is online marketing succes toch verzekerd? Of niet?
10 seconden
Helaas, maar al te vaak zie ik nog steeds websites die klanten wegjagen in plaats van ze aan te trekken. Binnen de 10 seconden beslissen bezoekers immers of wat ze te zien krijgen op je site relevant is of niet. Het doel van je website en het belang voor de bezoeker moet dus meteen duidelijk zijn.
Het is zinloos om massa’s geld, tijd en energie te besteden aan e-mail campagnes, SEO, Adwords of social media posts als de website of landingspagina waarnaar je verwijst de bezoeker in verwarring brengt of zelfs afstoot.
In onderstaande video geef ik je inzicht in de 3 vragen die elke bezoeker zich stelt wanneer hij of zij jouw website onder ogen krijgt. Bovendien geef ik tips om de meest voorkomende fouten te vermijden. Aan de hand van 16 concrete voorbeelden toon ik wat werkt en wat niet werkt.
Zo slaagt u er in bezoekers op je website te houden en ze niet naar de concurrentie te drijven.