Steeds vaker worstelen werknemers en bedrijfsleiders met mails. Ze blijken enorme tijdsverslinders te zijn, zouden zorgen voor concentratie verlies en kosten dus ook geld. Steeds meer bedrijfsleiders beseffen hoeveel tijd en geld ze verliezen door e-mail. De dappersten onder hen experimenteerden met alternatieven en verklaarden zich ‘zero e-mail’. Deze whitepaper vertelt hoe je dat ook kan bereiken:
Email: een bron van problemen?
E-mail. We zouden geen dag meer zonder kunnen. Maar voor veel organisaties is e-mail ook een bron van problemen. Er zijn te veel e-mails, het is moeilijk om ze goed te organiseren, en werknemers besteden er te veel tijd aan.
Vandaag beseffen we dat e-mail altijd blijft bestaan. Maar ons gebruik ervan kan stukken efficiënter. In deze gratis whitepaper zal je het volgende leren:
- wat de oorzaak van de problemen is
- welke oplossingen al geprobeerd zijn
- hoe u ‘het e-mailprobleem’ definitief uit de weg ruimt.