Ongetwijfeld heb je al gehoord van WebTomorrow, hét toonaangevende event over the future of digital. Start-ups vervullen daarin een onmiskenbare rol, dus zetten we hen graag in de kijker op dit internationale event. Hoe we dat doen? En wat een start-up daar zoal uithaalt? Lees even mee!

Op 16 juni zal Flanders Expo uit haar voegen barsten voor de nieuwe editie van WebTomorrow. Internationale professionals, experten, start-ups én investeerders komen er samen om tonnen inspiratie op te snuiven en te delen.

Je eigen start-up in de belangstelling op WebTomorrow?

WebTomorrow is de uitgelezen kans om je netwerk uit te breiden. Zo kan je als start-up je eigen start-up stand boeken en nog meer uit je aanwezigheid halen. Inbegrepen in zo’n booth zijn: 

  • 2 toegangstickets
  • Jouw logo op ons event én onze website
  • Visibiliteit voor alle aanwezigen, professionals en investeerders
  • Mooie networking opportuniteiten
  • Speciale start-up track met interviews en inspirerende talks door bekende founders (Later meer daarover)
  • Extra buzz op onze social media
  • Content over jouw bedrijf op WebTomorrow.gent
  • De mogelijkheden om je te laten inspireren door start-up influencers als Omar Mohout, Quintin Schevernels, Jurgen Ingels,...

Meer weten? Interesse? Stuur een mailtje naar daphne@bloovi.be of marnik@bloovi.be.