Vandaag heeft het reclamebureau FAMOUS zijn nieuwe samenwerking voorgesteld met het studiebureau InSites. Resultaat? Maar liefst 300 nieuwe medewerkers ingedeeld in twee Everybody Famous communities. Een consumentenpanel dat zijn mening zal geven via een speciaal online platform. Doel? Leren luisteren naar consumenten en vooral de weg vrijmaken voor dialoog.

De consument kan niet meer worden weggedacht. Er wordt dan ook tot in het oneindige over gepraat en gediscussieerd. Maar voor FAMOUS is praten alleen niet voldoende.

De technologische evolutie bewijst het ons elke dag opnieuw: de consument heeft een eigen mening en verkondigt die met luide stem! Bij FAMOUS is het louter onderkennen hiervan niet voldoende. FAMOUS wil hier ook concreet mee aan de slag! Hoe? Door de de consument een actieve rol in het publiciteitsproces te geven.

FAMOUS besliste daarom om, samen met het onderzoeksbureau InSites, 150 Franstalige en 150 Nederlandstalige consumenten te rekruteren waarmee via een co-inspiratie platform in dialoog zal worden gegaan. Doel? Leren luisteren naar de consumenten en ons door hun levenswijze en consumptiegewoontes laten inspireren. Zo krijgt FAMOUS een betrouwbare input, rechtstreeks van de consument, van waaruit nog sterkere campagnes kunnen ontstaan.

Nog meer lezen hierover?

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?