Adobe heeft met de gewaagde marketingcampagne ‘Metrics, Not Myths' de Adobe Marketing Cloud gelanceerd. Deze nieuwe cloudgebaseerde oplossing brengt alle benodigde tools voor digital marketeers binnen één platform samen. De Adobe Marketing Cloud bevat een complete set oplossingen voor analytics, social, advertising, targeting en web experience management. Deze oplossingen stellen marketeers in staat om met behulp van analyse sneller en slimmer inzicht te krijgen in data en vervolgens tot actie over te gaan.

De Adobe Marketing Cloud

Adobe heeft al vele bedrijfsprocessen veranderd – van digital imaging tot digitale document-workflows. Met de Adobe Marketing Cloud doet het bedrijf hetzelfde voor marketing, advertising en publishing, door krachtige oplossingen in de cloud te bundelen. Adobe is als enige in staat om marketing en creatieve teams via de cloud samen te brengen, met de meest uitgebreide set oplossingen. De Adobe Marketing Cloud biedt marketeers alle benodigde tools op één locatie.

Bedrijfsstrategie bepalen i.p.v. volgen

De Adobe Marketing Cloud ondersteunt marketeers die technologie en data inzetten om hun merk op een nieuwe en creatieve manier te positioneren, meer klanten te bereiken en de impact van de campagnes in realtime te meten. Met toegang tot feitelijke data en krachtige analyses hebben marketeers nu de kans om de bedrijfsstrategie te bepalen in plaats van deze te volgen.

Metrics, Not Myths

Met de prikkelende en informatieve campagne ‘Metrics, Not Myths' laat Adobe zien hoe het marketeers in deze uitdagingen ondersteunt. De campagne ontkracht een aantal hardnekkige marketing-mythes. Meer informatie over de Adobe Marketing Cloud en de ‘Metrics, Not Myths'-campagne is te vinden op http://blogs.adobe.com/digitalmarketing en http://bit.ly/MetricsNotMyths.

Morgen lees je op Bloovi een uitgebreider artikel over "Digital Marketing Myths" naar aanleiding van een persoonlijk interview met Adobe VP Digital Marketing Solutions for EMEA, Neil Morgan.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi