Maandelijks publiceert Bloovi een overzicht met de beste content van afgelopen maand. Dit gaat van de artikels die het meest werden gelezen, het meest werden gedeeld of waar we zelf sterk achter staan. Hier het overzicht van de 10 sterkste artikels in juli ...
Hoe je jouw Emotionele Intelligentie Online kan inzetten
Het is onze missie bij Bloovi om over de internetsector te communiceren, maar ook om de sector te inspireren. En dat gaat verder dan technische artikels en sectornieuws. Als digitaal mens leven we steeds meer op internet en vaak krijg je de indruk dat men ervan uitgaat dat de 'offline sociale regels' online niet meer van toepassing zijn.
Google Adwords Expert, een Beroep met Toekomst
Bij Bloovi Me hebben we recent vrij veel vraag om SEA experts te rekruteren. Geen makkelijke opdracht omwille van meerdere factoren. De uitdagingen zijn alvast groot voor de werkgever. Tegelijk is er een mooie toekomst voor mensen die zich in pay per click campagnes willen specialiseren. Mijn opinie is dat zowel de werkgever als de werknemer de juiste bril moeten opzetten.
Instant Innovation - Je mensen Creatiever maken in 10 Minuten
Ik hoorde onlangs iemand zeggen dat innovatie de nieuwe olie wordt. En het kan wel kloppen. Zelfs letterlijk. Elk bedrijf wil en moet innovatief zijn, dat weten we onderhand allemaal. Maar weten we ook HOE we dat moeten aanpakken? Is innovatie iets wat je kan bestellen? Of misschien kan je het verplichten bij je team? "Vanaf nu verplicht ik jullie innovatief te ...
De vergeten filter van Facebook: Edgerank
Wist je dat je aantal fans op Facebook niet gelijk staat aan het bereik van je pagina? Koen Verbrugge legt uit waarom het 'aantal fans' op je pagina zelden een waardevolle doelstelling. Het is hoogstens een begrijpbaar misverstand.
Wat is Nieuw & Wat is er Veranderd bij Facebook in 2012?
Onlangs had Koen Verbrugge het over Edgerank bij Facebook. Maar er zijn een pak nieuwe features ingevoerd en veranderingen doorgevoerd aan ons geliefde sociale netwerk. Hier alles even op een rijtje ...
Een online wedstrijd om uw webshop te promoten? Hou rekening met de juridische regels...
Een webshop online hebben is één ding, er ook nog voldoende bezoekers naartoe halen en voldoende conversie realiseren is vaak nog een andere paar mouwen. Een van de eenvoudigste middelen om traffic te genereren en je database te verrijken is het organiseren van (online) wedstrijden, al dan niet via Facebook of andere sociale media. Webshopuitbaters beseffen echter niet altijd dat er strenge regels verbonden zijn aan het organiseren van zulke wedstrijden ...
BeWebS - De eerste enquête voor Belgische web-startups geeft de sector een Stem en Gezicht!
Er wordt de laatste tijd ontzettend veel bericht over jonge Belgische starters. Talrijke initiatieven ondersteunen de groei en het succes van deze startups, die uitgroeien tot een heuse sector op zich. Nochtans ontbreekt het een eenduidige ‘stem' een beeld van waar de sector voor staat en waar het naartoe gaat. De eerste enquête voor Belgische Web Startups (BeWebS Barometer) poogt hieraan te verhelpen.
Waarom Het Nieuwe Werken geen Trend is
Begrippen zoals "Het Nieuwe Werken", "New World Of Work", "Slimmer Werken", "Anders Werken", "Werken 3.0", "Telewerken" komen steeds vaker voor. "Het Nieuwe Werken" (HNW) mag echter niet verward worden met een trend of modewoord maar moet gezien worden als een maatschappelijke ontwikkeling.
ECOMMERCE - 14 dagen bedenktermijn? Het Europees Hof van Justitie verduidelijkt hoe...
Open Brief van Invisible Puppy aan Duco Singhe en Telenet als antwoord op het social media debacle rond de lancering van King en Kong.
Positieve lessen uit het Social Media Debacle van #telenetlanceert King & Kong
Open Brief van Invisible Puppy aan Duco Singhe en Telenet als antwoord op het social media debacle rond de lancering van King en Kong.
-- --
Kan je dit artikel appreciëren? Deel het dan hieronder via Twitter, Facebook of Linkedin.
Volg je @bloovi al op Twitter? #bloovi