Tien jonge ondernemers uit Catalonië en evenveel uit Vlaanderen werden door een jury geselecteerd om tijdens het Interact Congres in Barcelona de deelnemers de mogelijkheden te tonen van technologische innovatie in de online reclame-industrie.
Tijdens deze eerste editie van het Interact Innovation Camp (I2C) kreeg elke ondernemer dezelfde middelen om met het publiek in contact te treden. Elk van hen kon zijn project ook tijdens een elevatorgesprek in een boksring kort voorstellen. Het Catalaanse bedrijf Smadex en het Vlaamse Engagor slaagden daar best in.
Engagor is een tool om te meten hoe een merk, de concurrentie of een branche aan bod komen op social mediafora. Volgens CEO Folke Lemaître van Engagor heeft Interact Barcelona een heleboel nieuwe deuren geopend.
De Catalaanse winnaar Smadex stelde een mobiele advertentiedienst voor die optimaal gebruikmaakt van de locatie van de gebruiker. De tool maakt het bijvoorbeeld mogelijk om gegevens te publiceren over de afstand tot de dichtstbijzijnde winkel.
bron: IBBT
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi