Erwin Jansen neemt de rol van jurylid op in de finale ronde van de EACA Euro Effies 2012, de gouden standaard voor effectieve commerciële communicatie. Tijdens deze ronde wordt zowel de effectiviteit als de creativiteit van de verschillende inzendingen beoordeeld.
De EACA Euro Effies huldigen jaarlijks campagnes die een pluim verdienen op gebied van effectiviteit en creativiteit. Voorwaarde voor deelname is wel dat de campagne in minstens twee Europese markten moet gelopen hebben.
De jurering zal twee rondes omvatten. De eerste ronde zal volledig online verlopen waarbij gefocust wordt op de effectiviteit op het vlak van strategie, commerciële doelstellingen, selectie en inschakeling van marketingcommunicatiekanalen en de behaalde resultaten.
In de finale ronde wordt er ook rekening gehouden met het creatieve karakter van het werk waarbij een jury van minimum 8 personen, onder wie Erwin Jansen, de verschillende campagnes een score zal toekennen op creativiteit en effectiviteit.
Als CEO van Y&R Group Benelux (These Days, Wunderman en Young & Rubicam) kan Erwin buigen op méér dan 17 jaar ervaring in geïntegreerde communicatie, interactieve marketing, sociale media, CRM, shopper marketing en content marketing. Daarnaast is Erwin ook vaak actief als spreker en docent, in binnen-en buitenland.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar ?redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.
Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?