Sinds enkele weken is Vlerick Business School een feit. Met zowel een nieuwe naam; een volledige nieuwe, kleurrijke huisstijl; een nieuwe strategie én nieuwe campagne.
Samen met LBi en Proximity BBDO heeft Vlerick Business School een campagne opgestart waarbij het kritisch nadenken over de toekomst centraal staat.
Vlerick Business School gelooft sterk dat verandering kan zorgen voor nieuwe opportuniteiten en ook succes.
De campagne staat dan ook in het teken van het formuleren van ideeën en stellingen over de nabije of iets verdere toekomst. Deze stellingen zetten aan tot denken, maar nodigen ook hun doelgroepen uit zich voor te bereiden op de snel evoluerende wereld.
Als voorstander van verandering, is het thema dan ook op het lijf van Vlerick Business School geschreven: Enjoy Change!
Iedereen kan deelnemen aan en ook stemmen op ideeën via: www.vlerick.com/enjoychange.
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi