Brantano lanceert op 3 augustus zijn gloednieuwe webshop. Om die op een gepaste manier te openen, creëerden Brantano en markee ‘De virtuele wachtrij'. Wie aanschuift, kan de nieuwe online shop als eerste ontdekken en zo z'n leeftijd in schoenen winnen.

Als je op brantano.be/virtuelewachtrij een profiel aanmaakt en op 3 augustus helemaal vooraan in de rij staat, win jij je leeftijd in schoenen. Voorsteken is dus de boodschap. En dat kan als je vrienden voor je stemmen.

Naast je leeftijd in schoenen zijn er nog een heleboel andere prijzen te winnen. Zo worden ook de eerstvolgende 50 mensen in de rij, elke 100ste en de allerlaatste deelnemer beloond met een waardebon van 50 Euro én krijgt iedereen die geduldig aanschuift een online kortingbon van 5 Euro.

De online actie wordt ondersteund op de Facebookpagina van Brantano, met een e-mailing naar de klantendatabase, met Google en Facebook ads en via partnerships met Zita en Pierre et Vacances. Daarnaast krijgt de campagne ook in de Brantano-winkels zichtbaarheid met de POS-communicatie die door Flexus ontwikkeld werd.

-- --

Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.

Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi