Op donderdag 22 november vindt alweer de tweede editie plaats van "Monkeytalk", een boeiende namiddag rond user experience design. Voor deze uitgave zijn er twee gastsprekers voorzien en werd gekozen om sterker de focus te leggen op de UX'er. Net zoals vorige keer sluit de namiddag af met een creatieve oefening.
User Experience Design
Een klant heeft verwachtingen mbt. een merk of producten/diensten op basis van verschillende "touch points". Denk aan een website, mobiele toepassing, winkel, mond-aan-mond reclame, social media, etc... Elk aspect van een klantervaring is deel van de User Experience en brengt een emotionele reactie teweeg bij een persoon. Deze ervaring vormgeven door middel van User Experience Design houdt in dat je de juiste methodologie hanteert, vertrouwt op je intuïtie en vooral met veel passie je vak beoefent.
Monkeyshot breng op de Monkeytalk sessies mensen samen die deze passie met elkaar delen.
Programma
Een rijk gevuld programma staat garant voor een boeiende namiddag vol inspiratie en kennis:
- Trends ter inspiratie van UXD - gastsessie door Bert Van Wassenhove, Heaven Can Wait
- HTML5/CSS3, wat je zeker moet weten als UX'er - door Ward Monteyne
- Praktische tips voor responsive webdesign - door Serge Hufkens
- Een intelligente toekomst voor mobiel - door Pieter Heytens
- Content als onderdeel van UXD - gastsessie door Remi Maddens, Update & Fishtank
- Windows 8 UX - door Wim Janssens
- Zowel het bos als de bomen zien met customer journeys- door Anneleen Vanhoudt
- Last but not least: creatieve oefening - door Nico Raes & Anneleen Vanhoudt
De namiddag wordt afgesloten met een hapje, een drankje en veel gelegenheid om ervaring en ideeën uit te wisselen.
Doelgroep
Dit seminarie is gericht op UX Designers, UX Developers, Brand Managers, Account Managers, Product developers, Online Marketeers, ... Maar iedereen met een passie voor of interesse in UXD is meer dan welkom!
Meer informatie en inschrijven kan hier: http://www.monkeyshot.be/monkeytalk/
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi