Dreammachine realiseerde de laatste maand een mooie oogst aan interessante projecten. Een kleine greep uit de recente realisaties.
Dixan zoekt de meest originele wassong op Spotify
Dixan is op zoek naar de meest originele wassong en lanceerde daarvoor een originele muziekwedstrijd: kies je favoriete wassong op Spotify en win, naast een Spotify Premium abonnement, een reeks toegangstickets voor Laundry Day en een jaar gratis wassen. Dreammachine maakte hiervoor een aangepaste styling en programmeerde, op basis van de Spotify API, de volledige wedstrijd, met o.a. playlists en de charts waarop gestemd kan worden. Zoals je kan verwachten loopt de hele actie geïntegreerd in de Facebookpagina van Dixan.
Nog tot 24 augustus.
These boots are made for walkin'….
Muziekfestivals en schoenen: met het weer van de voorbije julimaand moet je daarbij direct aan rubberlaarzen denken. Shoe Discount had blijkbaar een goede weerman in huis, want ze presenteerden op de populairste festivals een ‘Sign My Boots' action, waar al dan niet doorweekte festivalgangers hun pasgekochte rubberlaarzen konden laten signeren. Dreammachine verzorgde hierbij het on-line luik binnen de Facebookpagina van Shoe Discount. Festivalgangers kunnen hun leukste festivalfoto's uploaden via mobile phone/email, het Facebook foto-album, of een klassieke webinterface. De winnaars wacht een jaar gratis schoenen.
Nog tot 15 augustus.
-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be en we nemen het op in ons Sectornieuws.
Je kan je nieuws ook tweeten met #bloovi