A campaign to Set Fire to the Rain ? Selor, het selectiebureau van de federale overheid, Still Hadn't Found What It Was Looking For. Maar nu, Under the Umbrella van Universal Communication, de Rebel Rebel van de HR-communicatie, waagde het zich aan een campagne op Spotify. Of er Life is on Mars interesseert Selor minder, wel of er Heroes op de arbeidsmarkt lopen Who Can't Get No Satisfaction.

Campagne

Hoe ziet de campagne – een first op de Belgische arbeidsmarkt – eruit? Laten we even de Little Arithmetics doen. Imagine twee golven van twee weken, met billboards en radiospots. Op die manier krijgen kandidaten de Good Vibrations van Selor als werkgever, en kunnen ze Jumpin' Jumpin' doorsurfen naar de website van het bureau.

Voor alles wat employer branding en rekruteringscommunicatie aangaat, heeft Universal Communication No Time For Losers Cause They Are the Champions. Het reclamebureau was de Thriller die in België het Internet introduceerde voor HR-acties. Het ontwikkelde het eerste online game voor informatici Who Want To Break Free. Momenteel maken sociale media, en nu ook Spotify, deel uit van de brede waaier oplossingen. Universal Communication innovatief? Gewoonweg Born This Way.

-- --
Heb je zelf nieuws over je bedrijf? Mail naar redactie@bloovi.be? en we nemen het op in ons Sectornieuws?.

Je kan je nieuws ook tweeten met ?#bloovi?