Mediaforta organiseert van 7 tot 11 oktober 2013 zijn eerste congres rond digitale content marketing.
Tijdens het Digital Content Marketing Congress delen gespecialiseerde sprekers hun inzichten en ervaringen over digitale content marketing. Het congres wil een platform bieden aan leidende nationale en internationale sprekers.
De volgende key speakers hebben nu al toegezegd:
- Steven Van Belleghem (oprichter B-Conversational en auteur van ‘The Conversation Company): “The art of selling without selling”
- Kris Hoet (Head of Digital bij Duval Guillaume Modem): “Social Currency”
- Ignace Dermaux (Consultant bij IDErco Management & Marketing Consultancy): “From good to great storytelling: the importance of great content!”
- Maarten Bax (Product Manager bij MSN.be): “Branded content: When editorial and advertorial meet”
- Nancy Verbrugghe (social media coach): “I don’t have content!”… Yes you have!”
- Jeroen Lemaire (mede-oprichter van In the Pocket): “Mobile changes everything, let’s talk about the future of content”
- Pascal Van Laere (Sales Manager Media Solutions bij Google Belgium): “From ad building to content creation or how to actively manage your content on YouTube”
- Joris Van Heukelom (Partner bij MakerStreet Amsterdam): “Brand utility – extending your product or service by using technology in the smartest way”
Praktisch:
Het Digital Content Marketing Congress vindt plaats van 7 tot 11 oktober 2013 en is volledig gratis. Het Digital Content Marketing Congress is een 100% digitaal event dat u enkel via een stream kunt volgen. Na de presentaties kunnen er vragen worden gesteld via een live webchat.
Inschrijven
Inschrijven kan u volledig gratis op www.dcmc.be.