Op dinsdag 17 september organiseert het marketingbureau LUON opnieuw een Wassup Lunch: een gratis lunchseminarie, ditmaal over contentstrategie. Aan de hand van concrete cases licht Technology Evangelist Geert De Laet toe hoe je als marketeer het best een contentstrategie opzet en uitvoert. Hij geeft bezoekers bruikbare tips en concreet advies om achteraf met aan de slag te kunnen.
1 sessie, 3 topics
Waarom slagen marketeers er vaak niet in om overtuigende content aan de man te brengen? Dat is de hamvraag waarmee spreker Geert De Laet in deze lunchsessie van wal steekt. Het uittekenen van een sterk masterplan is volgens hem dé manier bij uitstek om een verhaal op een consistente manier over te brengen.
Hoe je content boeiend verpakt en er maximale impact mee creëert, licht hij toe in een tweede topic. En ten slotte gaat hij op zoek naar de ideale mix: welke kanalen gebruik je het best en hoe haal je er het meeste uit? Hoe doseer je de content naar de doelgroep toe?
De interesse voor de eerste editie van deze Wassup over contentstrategie was groot. Snel inschrijven voor deze tweede editie op dinsdag 17 september kan op www.luon.com/wassup.
Via de LUON WassUp-facebookpagina verspreidt LUON de laatste marketingnieuwtjes en -trends. Nieuwe Lunchsessies worden er ook aangekondigd.