Op dinsdag 11 juni organiseert het marketingbureau LUON een nieuwe Wassup Lunch: een lunchseminarie, ditmaal over contentstrategie. Aan de hand van concrete cases licht Technology Evangelist Geert De Laet toe hoe je als marketeer het best een contentstrategie opzet en uitvoert. Hij geeft bezoekers bruikbare tips en concreet advies om achteraf met aan de slag te kunnen.
1 sessie, 3 topics
Waarom slagen marketeers er vaak niet in om overtuigende content aan de man te brengen? Dat is de hamvraag waarmee spreker Geert De Laet in deze lunchsessie van wal steekt. Een hedendaags masterplan is volgens hem dé manier bij uitstek om een verhaal op een consistente manier over te brengen. Hoe je content boeiend verpakt en er maximale impact mee creëert, licht hij toe in een tweede topic. En ten slotte gaat hij op zoek naar de ideale marketingmix. Welke kanalen gebruik je het best om de juiste doelgroep te bereiken?
De interesse voor deze Wassup was groot, in een mum tijd waren alle lege zitjes ingenomen.
Via de LUON WassUp-facebookpagina verspreidt LUON de laatste marketingnieuwtjes en -trends. Nieuwe Lunchsessies worden er ook aangekondigd.
Over LUON
LUON is gespecialiseerd in customer relationship marketing. Via slimme ideeën bouwt het bureau wervende dialogen en rendabele relaties tussen merken en hun doelgroep. LUON werkt voor klanten zoals Unilever, Sony Mobile, Midas, Continental, Eni, Fnac, Tech Data en Ello Mobile.
Contact: Serge Van de Zande, svandezande@luon.com, +32 475 72 41 81