Mobistar wil er zeker van zijn dat al zijn klanten gebruik maken van het voordeligste tariefplan dat het best beantwoordt aan hun behoeften – ook de klanten die al jaren niet meer van tariefplan veranderd zijn. Daarom zullen klanten die nog gebruik maken van een veertigtal oude tariefplannen uitgenodigd worden om te migreren naar interessantere “dier”-tariefplannen. Het abonnement van andere loyale klanten werd aangepast (meer minuten, meer sms’jes en meer mobiel internet) opdat ze van dezelfde voordelen zouden genieten als de abonnees met een “dier” tariefplan.
Beste voorwaarden
Die twee acties hebben een invloed op 350.000 klanten in totaal. Mobistar garandeert hen in alle gevallen de beste voorwaarden.Sinds de lancering van de “dier” abonnementen door Mobistar in april 2012 hebben honderdduizenden gebruikers al op zo’n abonnement ingetekend. Mobistar vergeet uiteraard ook zijn klanten niet die nog altijd een ouder abonnement gebruiken. Om er zeker van te zijn dat al die trouwe klanten gebruik maken van het voordeligste tarief heeft Mobistar beslist een veertigtal oude tariefplannen te schrappen en die klanten naar een nieuw en voordeliger “dier”-tariefplan te migreren. Alle betrokken klanten worden persoonlijk op de hoogte gebracht. De annulering van de oude tariefplannen zal in elk geval gunstig zijn voor de klanten, maar ook voor Mobistar – zowel op het vlak van IT-kosten of de opleiding van verkopers en agenten van de klantendienst.
Klanten dienen
In de ambitie om bestaande klanten op dezelfde manier te behandelen als nieuwe klanten heeft Mobistar ook beslist om de voorwaarden van de oude abonnementen My10, My15, My25 en My45 op hetzelfde niveau te brengen als de overeenkomstige “dier”-abonnementen. Daardoor worden de inbegrepen minuten, sms’jes en MB's verhoogd. Ook in dit geval werden alle betrokken klanten persoonlijk op de hoogte gebracht.
Iedereen de in beste situatie