Op 23 mei vindt het Data Driven Marketing Congress van Stima plaats in Brussel. Tijdens het event probeert men via data een oplossing te vinden bij moeilijke marketing kwesties.

14 Sprekers

Tijdens het congress zullen 14 pragmatische en inspirerende sprekers zich buigen over hoe data en inzichten marketeers kunnen helpen om de juiste beslissingen te maken. Bovendien zullen deze sprekers inzichten geven over hoe je de data precies kan gaan gebruiken.

Het Data Driven Marketing Congress wordt een dag vol customer insights, targetting en re-targetting, customer experience, big data en social insights. Het volledige programma wordt na de paasvakantie bekend gemaakt.

Cuckoo Awards

Zoals vorig jaar vindt op dezelfde dag, ‘s avonds de “Cuckoo Awards” plaats. Dé Awards voor de beste Direct Marketing prijzen. Geniet van een network event van 350 mensen zonder extra verplaatsing. En vooral creatieve inspiratie opdoen voor je directe communicatie. Een combi-ticket heb je al voor €360.

Schrijf je hier in voor het Data Driven Marketing Congress en/of de Cuckoo Awards!

Sprekers

Hans Smellinckx (Innovation & Marketing Projects, Thomas Cook & (R)Evolution) - Get Naked with Big Data

Marketers analyse everything, from your weight to your shopping habits. We can even predict when you will enter our store again. Let's get naked and think about who we lost sight off... the human being aka the consumer.

Remco van der Beek (Engage Digital) - Unforgettable customer experiences driven by social media

Monitoring social media conversations is a first step. But how do you use the data to create truly different customer experiences? This session will provide you with inspirational examples.

Lien Brusselmans (Engagor) - Social Media Monitoring & CRM: a happy marriage

Social media management tool Engagor recently introduced a built-in Social CRM system and now also integrates traditional CRM systems. How does this work and how can you use it to drive your social media conversations?

Dieter Van Esch (RCA group) - Implementing social media support at De Lijn

This insightful and entertaining session focuses on the organisational aspects of implementing social media support, the practicalities involved in the daily operations and the results.

Het volledige programma kan je hier bekijken.

Praktisch

  • Datum: 23/05/2013
  • Aanvang: 10u
  • Adres: Autoworld (Jubelpark 11, 1000 Brussel)
  • Info: sarah.vanderstricht@stima.be
  • Prijzen: STIMA-lid: 299 euro - Niet STIMA-lid: 349 euro
  • Combi Cuckoo: 360 euro