Het thema van het jaarlijkse Internationale Marketingcongres van STIMA is dit jaar “Hybrid Marketing. The many layers of the new marketer”. Het Congres vindt plaats op 6 en 7 december in het ICC in Gent en de rode draad is inspiratie bieden aan marketeers om zich als een hybride aan te kunnen passen in de huidige snelle communicatiewereld.
Over het congresthema
Het 32ste Internationaal Marketingcongres brengt voor deze editie een baanbrekend thema naar voor: “Hybrid Marketing. The many layers of the new marketer”.
Het zijn boeiende tijden. Tijden waarin grenzen steeds vaker en sneller worden verlegd en de mogelijkheden quasi eindeloos zijn. Voor marketeers schept dit kansen, én de uitdaging om van de veilige paden van de traditionele marketing te durven afwijken. ‘Hybride marketeers’ weten dat verandering en aanpassing essentieel zijn en omarmen daarom ook technologie, psychologie, design, finance, kunst, nieuwe communicatiekanalen…
Het goede nieuws: in elke marketeer schuilt een hybride marketeer. Nog beter nieuws: wij hebben enkele toppers uitgenodigd. Stuk voor stuk boeiende sprekers uit binnen- en buitenland die zullen inspireren, maar vooral ook motiveren om op zoek te gaan naar die hybride marketeer in zichzelf.
Over de sprekers
Twee dagen lang komen er zowel nationale als internationale toppers langs zoals Dan Heath, Jonah Berger, David Taylor, Koen Vanmechelen en Hans Similon die de link zullen maken met hybride marketing. Daarnaast zijn er ook opnieuw de inspirerende Mind Openers en de befaamde Lunch N Learnsessies.
Het volledige programma vindt u hier.
Praktische info
Het Internationaal Marketingcongres gaat door in het ICC in Gent op vrijdag 6 en zaterdag 7 december 2013. Inschrijven voor het Congres kan op www.stimac2013.be. Daar vindt u ook alle informatie over het thema,de sprekers, het programma… .
Deelnemen kost 750 euro excl. BTW voor 2 dagen. Er zijn belangrijke kortingen voor STIMA-leden, groepen en NGO’s.