Het volgende grote Bloovi event, Conversion Day, is een groot succes. Ondertussen schreven zich meer dan 250 mensen in. Uitverkocht zou je dan denken. Maar Bloovi greep in en zorgde voor 75 extra tickets.
Na Phare Conference kwamen we met Bloovi met een nieuw concept voor iedereen in de digitale sector. Conversion Day zal het event zijn voor iedereen die bezig is om zijn digitale inspanningen te optimaliseren. Het basisidee is om met internationale experts innovatieve ideeën te laten brengen. Nationale experts zorgen dan voor heel concrete workshops om alles in de juiste context te zien.
Ondertussen schreven zich meer dan 250 deelnemers in, wat oorspronkelijk onze eerste doelstelling was. Na overleg met de locatie en omdat we toch graag aan iedereen de kans willen blijven geven hebben we 75 extra zitjes kunnen voorzien.
Zo zullen er meer dan 300 deelnemers afzakken naar Brussel op 8 mei. Een gezellig samenzijn waar heel wat nieuwe inzichten, methodes en strategiën uit de doeken worden gedaan. Bovendien is er uitstekende catering voorzien in een heel inspirerende setting. Wie er zeker wil bij zijn, of het programma wil doornemen, kan nog steeds terecht op de Conversion Day website.
Het voltallige Bloovi-team wil jullie alvast allemaal bedanken voor het vertrouwen in Conversoin Day. We kijken ernaar uit om jullie te kunnen verwelkomen!