Het gaat hard voor Twoo.com. De social discovery site overschreed de kaap van 100 miljoen leden. Wat begon als een kleine start-up in Gent is nu een onderneming die actief is in meer dan 200 landen en in 38 talen.
Mijlpaal
"We zijn uiteraard heel blij en trots op deze nieuwe mijlpaal in onze korte geschiedenis. Het bewijst dat we meer dan ooit op de juiste weg zijn en dat onze leden overal ter wereld op ons vertrouwen om nieuwe mensen te leren kennen. Maar dit betekent zeker niet dat we op onze lauweren gaan rusten. Twoo blijft evolueren en zichzelf voortdurend opnieuw uitvinden. Dat gaat van kleine details tot nieuwe features waarmee onze leden nog beter hun ideale match vinden”, zegt CEO Lorenz Bogaert.
Wat is Twoo?
Twoo werd op 16 april 2011 boven de doopvont gehouden in Gent. Het idee was een sociale netwerksite te lanceren waar mensen elkaar op een leuke, ongedwongen én veilige manier kunnen ontmoeten. Het concept was een schot in de roos, want amper 18 maanden na haar launch was Twoo al de grootste ontmoetingssite ter wereld (comScore december 2012).
Intussen is de site beschikbaar in 38 talen en actief in meer dan 200 landen. Bovendien telt Twoo nu ook meer leden dan Netlog, dat net als Twoo deel uitmaakt van Massive Media, ooit gehad heeft.
“De kaap van 100 miljoen leden overschrijden heeft ons enthousiasme en onze vastberadenheid weer een enorme boost gegeven. Dit is nog maar het begin…”, besluit Lorenz Bogaert.
Meer info:
- Twoo.com
- Kijktip: Koppen zond onlangs nog een reportage uit over Twoo.