Webpsychologie is een hot topic. Hoe bouw je doeltreffende websites? Hoe doe je aan conversieoptimalisatie? Hoe gebruiken je verschillende online kanalen om klanten dichter bij jouw merk te brengen? De masterclass van Nathalie Nahai biedt hierop een antwoord, en is ondertussen uitgegroeid tot een groot succes!
Interactieve Masterclass
Aangezien Phare Conference op een recordtijd uitverkocht was hebben we nog een verassing in petto voor wie net naast een ticket greep: op 26 februari (de dag na Phare Conference) geeft webspychologe Nathalie Nahai een interactieve masterclass in Gent.
Optimaliseer je online marketingplan!
Nathalie helpt je op een interactieve manier om je huidig digitaal marketing-plan te analyseren, sterktes en zwaktes te ontdekken en reikt ze een oplossing aan om dit verder te optimaliseren. Op deze namiddag zal je een grote stappen vooruit kunnen zetten en je in staat zijn je klanten beter te begrijpen!
Laatste dag vroegboekkorting
Vandaag is het de laatste dag waar je kan inschrijven aan 99 euro per persoon. Dat is een korting van meer dan 25 euro. Bloovi maakt het ook mogelijk om te betalen met KMO-portefeuille, zo kan je al naar de masterclass vanaf 50 euro!
Nieuwe zaal door groot succes
Na het uitverkopen van Phare Conference op 25 februari 2014 is ook de masterclass momenteel een groot succes! Door het grote succes hebben we besloten om een nieuwe zaal te huren in de zebrastraat. Een spiksplinternieuwe zaal die ervoor zal zorgen dat iedereen optimaal de interactieve masterclass van Nathalie Nahai zal kunnen volgen.
Wat ga je leren?
In een interactieve masterclass ga je leren welke tools, strategieën en design een psychologische impact kunnen hebben op jouw klanten, zodat jij dé optimale digitale strategie kan ontwikkelen.
- Hoe gebruik je jouw merk om een persoonlijke band te ontwikkelen met je klanten
- Hoe gebruik je jouw merk om een heel sterke en positieve reputatie op te bouwen
- Hoe je likers, followers en vrienden converteert tot loyale klanten
- Hoe gebruik je content marketing en hoe zet je mensen aan om iets te lezen
- Het gebruik van 'trust-building techniques' om beter te scoren en vertrouwen op te bouwen op sociale media
- Hoe krijg je 'engagement' rond je merk/persoon/ product
Boekingen & informatie
- Prijs:
* Standaard prijs: 125 euro
* Vroegboekkorting (tot 7/2/14) & FeWeb leden: 99 euro
- Datum: Woensdag, 26 februari 2014
- Wanneer? 13:00 - 15:30
- Locatie: Zebrastraat 32, 9000 Gent
- Contact: 0468 133 037 of Olivier@bloovi.be