foto: shutterstock.com
Consumenten verwachten dat merken hen steeds beter begrijpen. Ze verwachten een gepersonaliseerde aanpak en hebben ook liefst merken die een positieve merkervaring leveren. Makkelijker gezegd dan gedaan. Deze witepaper van onze partner IBM geeft 3 tips over hoe je jouw customer experience kan opkrikken naar ongeziene hoogten:
De customer journey optimaliseren
Met klanten die verspreid zitten over verschillende kanalen, apps en apparaten is het er voor bedrijven moeilijker geworden om klanten een consistente ervaring aan te bieden.
Het volledige traject van de customer journey uittekenen is voor veel merken een uitdaging maar tegelijk ook een must.
Deze whitepaper helpt je te antwoorden op de volgende vragen:
- Waarom gedragen consumenten zich op een bepaalde manier?
- Hoe ziet de customer journey van jouw klanten eruit over verschillende kanalen heen?
- Hoe kan je makkelijk van analyse aanpak veranderen, zodat je snel kan schakelen en je jouw klanten sneller kan begrijpen?
Benieuwd naar de whitepaper? Download hem hier en ontdek 3 manieren om jouw customer experience naar nieuwe hoogten te brengen.