E-mailmarketing is de laatste jaren sterk veranderd. Deze veranderingen komen van de manier waarop je contacten je berichten lezen, de apparaten die ze daarvoor gebruiken, en zelfs de impact van iets simpels als een onderwerpregel. Het is niet langer genoeg om enkel de content van je bericht te optimaliseren: het bepalen van het juiste doelpubliek en hen zo ver krijgen om je bericht te openen en door te klikken is minstens zo belangrijk.
Kijk naar het grotere plaatje
Overal op het internet vind je checklists en tips om kleine elementen binnen je campagnes te optimaliseren. Maar om echt een ingrijpende invloed te hebben op je conversies, moet je naar het grote plaatje kijken.
Tijdens Conversion Day belicht Michelle Dassen van Flexmail Email Marketing Solutions in haar talk de 3 belangrijkste principes in jouw e-mailmarketing strategie. Elk topic wordt toegelicht met interessante en verrassende voorbeelden van bedrijven die uitblinken in e-mailmarketing.
Deze voorbeelden laten je met een frisse en kritische blik naar je eigen campagnes kijken, om zo onmiddellijk implementeerbare tips en aandachtspunten te ontdekken.
Gratis Whitepaper
Heb jij Conversion Day of de talk van Michelle gemist? In deze whitepaper worden alle thema’s en voorbeelden nog eens duidelijk uit de doeken gedaan. Zo heb je alle tools in handen om jouw e-mailmarketing strategie te optimaliseren en je conversies te doen stijgen.