Iets meer dan een maand geleden begonnen we bij Bloovi te werken aan WebTomorrow. Op 10 maart 2015 brengt de opvolger van Phare Conference 15 internationale futuristen, marketeers & digital experts naar Gent. Onze insteek is duidelijk: WebTomorrow helpt jouw bedrijf groeien door te tonen wat er zal veranderen de komende jaren én waar de opportuniteiten liggen.
Overloop samen met Marnik D'Hoore het www.WebTomorrow.gent programma:
Alle Sprekers
Yuri Van Geest
"Exponential Organizations: Why new organizations are 10 times better, faster, cheaper than yours"
Wat kan je leren?
Kom te weten hoe jouw organisatie moet inspelen op de opportuniteiten & uitdagingen van digitale transformatie.
Lauren Pedersen
"Using audience data to drive engagement"
Wat kan je leren?
Waarom en hoe websites steeds meer gepersonaliseerd moeten worden. Maar nog belangrijker: hoe je data slim kan gebruiken om gerichte advertenties en content te leveren aan de juiste persoon.
Meer over Lauren te weten komen
Rohit Talwar
"Which Opportunities & Challenges Could The Digital Future Bring For Your Business?"
Wat kan je leren?
Wereldwijde futurist Rohit Talwar verkent de toekomst van het internet. Hij kijkt naar maatschappelijke, wetenschappelijke en technologische ontwikkelingen om jou de opportuniteiten op korte, middellange en lange termijn uit te leggen.
Meer over Rohit te weten komen
Rafe Offer
"How to build an authentic Global Community which leverages your business?"
Wat kan je leren?
Leer hoe Sofar Sounds groeide van een huiskamer concert met 8 personen tot 's werelds grootste en meest cutting edge muziek community.
Christopher Nash
"Creating Lifetime Customers by Using Machine Learning and Predictive Personalization"
Wat kan je leren?
Hoe technologie een veel betere klantervaring creëert. Maak van je klanten levenslange klanten met behulp van real-time algoritmes, personalisatie & machine learning in the cloud.
Meer over Christopher te weten komen
Bill Liao
"How can Language Create an Impact bigger than Money can Buy?"
Wat kan je leren?
Leer hoe slimme communicatie jouw organisatie of bedrijf kan veranderen. Ontdek hoe je jezelf kan transformeren in een ongelooflijke manager, ondernemer & overtuigend bedrijf.
Bekijk alle 15 sprekers
Topics van WebTomorrow
• Welke marketing trends maken het verschil in 2015?
• Hoe algoritmes advertising op zijn kop zetten
• Hoe banner blindheid tegengaan met ads die mensen écht willen
• Wat bedrijven kunnen leren van start-ups
• Hoe impact maken met kleine budgetten
• Hoe creeër je life-time customers door slimme context marketing
• Hoe communities creeëren die je brand boosten
• Hoe krijgen we terug controle over onze online privacy
• Hoe 3D technologie banners terug cool maakt
• Wat de impact is van robotics op onze samenleving