Eerder dit jaar organiseerde Bloovi voor het eerst WebTomorrow, hét event in België dat zich buigt over de toekomst van het internet. Met meer dan 15 top-sprekers en 750 professionals uit de digitale sector was WebTomorrow 2015 een daverend succes. In 2016 schakelen we een versnelling hoger door meer focus aan te brengen in ons programma. Dit is wat we van plan zijn:

Editie 2016 krijgt een nog duidelijkere focus

WebTomorrow, dat doorgaat op 24 maart 2016, zal inzoomen op drie zéér actuele en relevante thema’s:

  1. DISRUPTION & INNOVATION.
    “How Digital Disruption & Innovation are changing the Future of Business.”
     
  2. FUTURE OF MARKETING.
    “What’s driving the future of digital marketing?”
     
  3. BELGIAN STARTUPS.
    “Successful & Innovative Belgian Startups share their Secrets for Success.”

Een inspirerende dag voor iedereen die alles wil weten over het digitale web van morgen.

Meer weten? Nog even geduld

Momenteel is het Bloovi team en de onlangs opgerichte advisory board druk bezig met het verder finaliseren van WebTomorrow 2016. Deze board geeft advies over thema’s, topics, trends en sprekers die op een conferentie over het web van tomorrow cruciaal interessante inzichten gaan delen. Deze board bestaat uit mensen die net zoals jij ondernemer, CEO, marketing decision maker, marketeer,... zijn. Dus zij zijn zich heel bewust over de noden, inzichten en uitdagingen die zich stellen om ook in de toekomst succesvol te zijn.

Deze board bestaat momenteel uit de volgende mensen:
Isabel Declercq (Kluwer), Jo Caudron (Duval Union), Johan Verhaegen (Human Interface Group), Carole Lamarque (Youmen), Pieter Baert (Digital Innovation Consultant), Sarah Rachdi (THINK With People) en Omar Mohout (Professor of Entrepreneurship).

Alles op de voet volgen? Hou www.webtomorrow.gent in de gaten.

WebTomorrow