Op WebTomorrow hebben we de Deen Christopher Nash te gast als spreker. Deze is co-auteur van het boek “Connect - How to use data and experience marketing to create lifetime customers”. Een boek die jou een waardevol inzicht geeft over hoe we met data de customer experience rijker kunnen maken. Wil jij dit boek graag winnen?

WebTomorrow geeft 10 boeken weg

Wil jij het boek dat nog maar enkele maanden uit is winnen? Het kan door simpelweg één Tweet te versturen. De wedstrijd loopt vanaf vandaag tot en met donderdag 29 januari om 12u. Op vrijdag 30 januari maken we dan de 10 winnaars bekend! Deze winnaars worden door een ontschuldige hand geloot uit alle mensen die één deze Tweets verstuurd hebben.

Kies hier uit de mogelijke Tweets of pas deze aan naar jouw zin. (Essentieel zijn wel #ikwilditboek #WebTomorrow)

“Data & experience marketing zegt mij wel wat! #ikwilditboek #WebTomorrow”

"Die Deen zijn boek lijkt mij een toppertje! #ikwilditboek #WebTomorrow"

"At #WebTomorrow I'll discover how to use data and experience marketing to create lifetime customers #ikwilditboek"


Een boek over…

"Connect and engage across channels with the new customers."
Connect is de ultieme marketing gids in het relevanter, effectiever en succesvoller acteren op de markt. Dit boek werd geschreven door een team van marketing experten die werken voor heel wat Fortune 500 merken. Dit boek gaat dieper in op de paradigma shift die op dit moment plaats vindt in de advertentie industrie. Connect biedt die inzichten & perspectieven die de marketeers vandaag nodig hebben. Meer info over dit boek lees je hier.

Bekijk waarover Christopher Nash het zal hebben op WebTomorrow.