Stiekem genieten we nog volop na van het succesvolle WebTomorrow, maar we zijn uiteraard ook bezig met onze toekomstige events. En nu we het erover hebben: we hebben besloten om Conversion Day te verplaatsen naar 15 november. Je leest het goed: dit conversie optimalisatie event vindt plaats in de week van onze Digital Marketing Awards (DMA), die op 17 november doorgaat! Samen maakt dat een Bloovi’s Marketing Week.
Performance marketing dekt een hele lading
Waarom we die beslissing hebben genomen? Wel, performance marketing dekt een hele lading. Als je de inzichten en de inspiratie van Conversion Day koppelt aan de stijlvolle Digital Marketing Awards, krijg je volgens ons een interessant concept. Daarom gaat Conversion Day voortaan door in dezelfde week als de DMA’s. Of hoe wij het noemen: de Bloovi Marketing Week!
Hoe staat het met Conversion Day?
De eerste tickets vliegen al mooi de deur uit, en dat terwijl we nog steeds bezig zijn met het samenstellen van het programma. Met internationale spreker Daniel Newman lichten we een tipje van de sluier, maar binnenkort mag je nog meer grote namen verwachten!
Wat mogen we verwachten van de Digital Marketing Awards?
Momenteel stellen Bloovi & Feweb alles in het werk om de geslaagde eerste editie van vorig jaar te overtreffen. Net zoals Conversion Day gaat het event door in de Brusselse Event Brewery. Binnenkort pakken we uit met de eerste update en vanaf NU kan je jouw marketingcase indienen. Benieuwd hoe zo’n stijlvolle avond eruitziet? Herbleef hier de vorige editie!
Meer weten over deze events? Hou Bloovi in de gaten en stoom je alvast klaar voor de Bloovi Marketing Week!
Conversion Day - 15 November |
Digital Marketing Awards - 17 November |