Feweb en Bloovi organiseren voor de 2de keer de Digital Marketing Awards (17 November). Deze maken trouwens nu deel uit van Bloovi’s Marketing week met ook Conversion Day (15 November) als onderdeel. Met nog een 10 tal dagen tot het verlopen van de eerste deadline, je kan jouw case aanmelden tot volgende vrijdag 30 september, maken we een tussentijdse balans op. Welke merken en welke agencies zetten hun beste beentje voor om in één van de 27 categoriëen een Award binnen te halen.
Al 52 cases werden er ingediend!
Iedereen moet kans kunnen maken op een Digital Marketing Award daarom is het indienen van cases in tegenstelling tot bij andere award shows bij ons gewoon gratis. Lees er hier meer over.
Op 3 domeinen kunnen we jou erkenning geven met een van onze prestigieuze awards. Dit zijn de 3 categorieën van de Digital Marketing Awards.
Er is ook nog een 4de categorie, namelijk de Jury Awards, hiervoor kan je geen case indienen. Dit zijn awards die de jury uitrijkt over alle categorieën heen.
Waar wacht jij nog op? Zij nemen reeds deel:
Een greep uit de lijst van brands & agencies die al een case ingediend hebben:
- SOS Kinderdorpen
- IgitionOne
- Intracto
- Next Apps
- Synergics
- Bamboe
- Flexmail
- TUI
- Yonego
- Datalink
- nmg | maakt indruk
- TradeTracker Belgium
- Adhese
- ....
- Jouw case?
Jouw deelname, jouw erkenning, jouw award
De erkenning van vandaag kan een belangrijke beweegreden zijn om er morgen keihard voor te gaan. Elke dag opnieuw. Bloovi en de jury van de Digital Marketing Awards beseffen dat als geen ander, dus willen we met het awardevenement de prestaties van een campagne in de verf zetten.
Naast erkenning biedt de Digital Marketing Awards jou als CEO bijvoorbeeld de kans om je mijlpalen en successen te vieren met het hele team. En dankzij de stijlvolle, maar toegankelijke setting mogen we ons ook dit jaar verwachten aan flink wat networking opportuniteiten.