Wie sleept er één of meerdere Digital Marketing Awards in de wacht? Op die vraag kennen we tijdens de Award Show (17 November) een antwoord. De eerste stap richting succes is het indienen van cases. Die kan je vanaf nu indienen in verschillende categorieën!
Cases indienen kan vanaf nu tot vrijdag 30 september
Nog tot 30 september mogen bureaus en merken hun cases indienen. Op 5 oktober zal een onafhankelijke jury dan een eerste selectie maken. De genomineerden worden op 10 oktober bekendgemaakt en de uitreiking van de awards gebeurt op 17 november tijdens de Digital Marketing Award Show in Brussel.
“We waken er wel over dat we niet alleen de grootte van de budgetten of de sterkste creatieve prestaties bepalend zijn voor de toekenning van de 28 awards in 4 verschillende categorieën. We kijken daarom in de eerste plaats naar de impact en performance van een campagne. Zo kan ieder merk of agency deelnemen en kans maken op één of meerdere awards”, stipt Olivier Van Baeveghem nog aan. “Bovendien is het indienen van de cases helemaal gratis, een unicum bij de organisatie van dergelijke awards.”
"Het indienen van cases is helemaal gratis, een unicum bij de
organisatie van dergelijke awards"
Erkenning voor iedereen die dagelijks tot het uiterste gaat op digital marketing vlak
Erkenning voor je werk krijgen is een belangrijke drijfveer om morgen nog beter te gaan doen. Bloovi en de jury van de Digital Marketing Awards erkent dit en mede daarom vinden we de Digital marketing Award die de performance van een campagne onderstreept belangrijk om te organiseren.
Waarom deelnemen aan de Digital Marketing Awards?
- Erkenning van de sector
- Bewijs van een uitzonderlijke prestatie
- Het vieren van een succes
- Het uitbouwen van relaties met je klant
- Als CEO kan je jouw marketing team in de bloemetjes zetten
- Lees hier meer redenen