Op dinsdag 15 November 2016 organiseren we met Bloovi dé conferentie voor iedereen die professioneel bezig is met digitale marketing. Conversion Day is hét event dat draait rond performance marketing en conversion rate optimization. Het programma is volledig en we verwachten dat het een digitale marketing topdag zal worden! De 200 tickets die vorige week in 5 dagen de deur uitgingen zijn daar al een straf bewijs van. Wat je mag verwachten? Lees snel verder!

Meer dan 30 nationale en internationale sprekers

Het lange en harde werk van Bloovi en het advisory board heeft zijn vruchten afgeworpen. Voor Conversion Day strikten we de meest gerenommeerde professionals uit de sector. Een greep uit de lijst met sprekers:




> Ontdek hier de volledige line-up

7 topics én 24 workshops verspreid over 4 podia

Zoals we eerder al bekend maakten, kozen we voor Conversion Day 7 relevante key topics uit. En daarvoor hebben we natuurlijk meerdere podia nodig! Conversion Day omvat dus 4 stages: Advertising Room, E-mailmarketing Room, Customer Dialog Room en de Website Optimization Room.

En het wordt nog beter: ons programma omvat maar liefst 24 mini-workshops. Een greep uit de toptalks die je mag verwachten:

  • The real conversion killers: Fears, Uncertainties and Doubts (Edwin Kersten)
  • Tips & tricks to get more out of your emails (Hans Smellinckx)
  • How Facebook's brand awareness and performance possibilities will make money for you (Ruben Ceuppens)
  • How personas can increase your conversion rate (Maarten Deboo)
  • Psychology behind keywords (Roy Ishak)
  • Contentmarketing throughout your B2B sales process: which content in which phase? (Jelle Annaars)

> Bekijk snel het volledige programma met al haar workshops en sessies

De laatste 108 Tickets

Momenteel vliegen de tickets de deur uit: vorige week werd het aantal beschikbare tickets verminderd met maar liefst 200. Boek dus snel jouw Conversion Day ticket, hét performance marketing event van dit jaar!