Twee weken geleden lanceerden Bloovi en FeWeb de Digital Marketing Awads 2016. Een award ceremonie waar agencies en brands kunnen aan deelnemen om hun digital marketing campagne in de kijker te zetten. De DMA-jury is er alvast klaar voor!
Vorig jaar hebben ze al een geweldige taak verricht. De jury kreeg de uitdaging om meer dan 124 cases te analyseren én te beoordelen. Dit jaar zijn we naar een paar extra ‘werkpaarden’ op zoek geweest om het team te vervolledigen. We kondigen dus met veel trots onze DMA-jury aan:
Onze 13-koppige jury
Drie voorzitters: Patrick Marck (FeWeb, NL), Marnik D’hoore (Bloovi) en Cedric Braem (FeWeb, FR).
De drie voorzitters zullen op de pitch dag elk een ervaren en ambitieus team bij elkaar hebben waar de ‘goesting’ groot is om te debatteren over de ingezonden cases. Dit zijn de 13 toppers die hun licht gaan laten schijnen over de cases:
Cases gratis indienen tot 30 september
Met Bloovi en FeWeb hebben we er voor gekozen geen toegangsprijs te vragen om een case in te dienen. De Digital Marketing Awards hebben tot doel om sterke campagnes te belonen, los van budgetten of grootsheid van campagnes. Als agency, tool of brand is er dus geen enkele reden om jouw case niet in te dienen als je hierop trots bent.
> Dien nu jouw case in
> Bekijk de Jury
> In deze 27 categorieën kan je deelnemen