Een disruptieve technologie heeft het potentieel om plots een volledige markt op zijn kop te zetten. Denk maar aan bedrijven zoals AirBNB of Uber. Om klaar te zijn voor nakende veranderingen in de markt is het nodig om aan zelf-disruptie te doen. Enkel zo kunnen bedrijven gepast reageren op de uitdagingen van disruptieve spelers in de markt.
Slechts fractie van de bedrijven begrijpen klanten
Een ding is zeker: klanten moeten de juiste informatie te zien krijgen op het juiste moment. Daarom moeten bedrijven hun klanten en de customer journey door en door kennen. Enkel zo kunnen ze gepast reageren op elke verandering in de markt. Data speelt hierin een cruciale rol en is fundamenteel om het koopproces van klanten te doorgronden.
Slechts een fractie van het totaal aantal bedrijven hanteert deze aanpak. Een groot deel van de bedrijven is dus niet in staat om hun klanten en hun gedrag volledig te doorgronden op off- en online basis.
Whitepaper: Zo kan je jouw bedrijf heruitvinden
Onderstaande whitepaper leert bedrijven hoe ze zichzelf kunnen heruitvinden. Disruptie-expert Mark Zawacki van 650 Labs vertelt in de whitepaper hoe easyJet erin slaagde om de markt te veroveren en welke rol technologie daarin speelde. Jezelf blijvend heruitvinden is makkelijker gezegd dan gedaan.
Om bedrijven daarbij te helpen biedt Sitecore daarom onderstaande whitepaper aan. In deze whitepaper zal je het volgende leren:
- Wat is disruptie precies?
- Hoe gaan disruptieve bedrijven te werk? Disruptor easyJet vertelt...
- Hoe je zelf disruptief kan zijn door in staat te zijn om de juiste informatie aan de juiste klanten te laten zien
Wil je meer weten over de kracht van disruptie? Hier kan je de whitepaper gratis downloaden!