Na een succesvolle eerste editie kijkt Bloovi reikhalzend uit naar de opvolger van de Digital Marketing Awards. Op 17 november bekronen we de strafste digitale marketingprestaties van afgelopen jaar. Waarom ook jouw onderneming moet deelnemen? We zetten voor jou 8 straffe redenen op een rij. Dien nu jouw case in.
1. Claim erkenning in jouw sector
De Digital Marketing Awards zijn dé manier om een statement te maken in de sector. Ben jij klaar om jezelf te profileren als echte innovator en performer?
2. Versterk je concurrentieel voordeel
Als onderneming moet je sterk in je schoenen staan, en al zeker in de digitale sector. Geloof jij dat je met kop en schouders uitsteekt boven de concurrenten? Mooi, want de Digital Marketing Awards bekrachtigen dat helemaal.
3. Vier je mijlpalen
Hard werk werpt zijn vruchten af, en dat moet gevierd worden. Kortom: op de Digital Marketing Awards krijg je de kans om je mijlpalen in de verf te zetten.
4. Profileer je bedrijf als thought-leader
Op de Digital Marketing Awards zetten we toonaangevende bedrijven in de kijker, en dat op vlak van innovatie en digitale marketing. Een uitgelezen kans om je onderneming te profileren als thought-leader, denken wij zo!
5. Boost je partnerrelaties
En durf gerust een klant, leverancier of andere partner mee te nemen naar het awardevenement. Samen aan een project gewerkt? Laat de kans om een award te winnen zeker niet liggen!
6. Tover een nieuwe salespitch in elkaar
Een award op je palmares hebben, zorgt dat niet automatisch voor een ijzersterke salespitch? Geloofwaardigheid, authenticiteit en externe validatie: we hoeven het je niet meer uit te leggen.
7. Waag je kans, want je hebt niets te verliezen - ook geen geld
Een case indienen is gratis. Dus wat heb je precies te verliezen? Juist ja, helemaal niets.
8. Zet je team in de bloemetjes
Beste CEO, allerliefste CMO: verdient jouw hondstrouwe team het niet om eens in de bloemetjes te worden gezet?