Digitale marketeers zien steeds meer nieuwe uitdagingen op zich afkomen, zowel van buitenaf als intern: het snel veranderende medialandschap, sociale media platformen die aanpassingen doorvoeren met al dan niet grote impact op jouw manier van werken, nieuwe wetgevingen zoals GDPR, enzovoort. Kortom, te veel zaken om op te noemen. Met het oog op Conversion Day luisteren we vooral graag naar wat jouw marketinguitdagingen van morgen zijn. Misschien kunnen wij daar op een inhoudelijke manier -lees: met onze keynote sprekers- een passend antwoord op bieden? Deze korte enquête neemt slechts 3 minuten van jouw kostbare tijd in beslag. In ruil schenken wij jou een 2 voor 1 ticketvoucher voor Converison Day 2017.
Een inkijk in de hoofden van Belgische digitale marketeers
Met Bloovi zijn we zoals steeds ongewoon nieuwsgierig naar wat jou als digitale marketeer bezig houdt. Waarom? We willen jou helpen om je job telkens weer beter te kunnen doen. Via content op de website of met de seminars die we organiseren. Ditmaal gaan we op zoek naar de marketing uitdagingen van morgen voor Belgische marketeers. Ben ook jij benieuwd naar wat jouw collega’s bezig houdt?
Neem deel en krijg zo een 2 voor 1 voucher voor Conversion Day
Deelnemen aan deze korte survey van een 9-tal meerkeuzevragen levert jou over enkele weken niet alleen een leerrijk rapport op met alle verzamelde inzichten. We schenken jou ook een 2 voor 1 voucher, waardoor jij samen met jouw collega of vriend kan inschrijven aan de standaardprijs voor 1 ticket (350 euro).