Reeds 600 deelnemers schreven zich in voor WebTomorrow. De vaart zit er stevig in. Als het zo doorgaat ziet het ernaar uit dat we dit jaar afstevenen op een recordeditie en daar zijn we enorm blij om! Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1500 bezoekers. Allemaal op zoek naar nieuwe ideeën, inspiratie en het ontmoeten van waardevolle nieuwe connecties. Maar WebTomorrow wordt dit jaar ook zoveel meer dan dat.
In juni mogen we meer dan 1500 bezoekers verwelkomen, die stuk voor stuk beslist hebben dat ze niet mogen ontbreken op dit evenement. Ieder die al eens een event heeft georganiseerd, weet het maar al te goed: dat is een hoop volk bij elkaar. Uiteraard hebben wij wel onze eigen ideeën als organisator waarom iemand moet inschrijven, maar gek genoeg verschillen die soms van wat de mensen zelf denken. Daarom vroegen we aan alle ingeschreven deelnemers, waarom ze er zo graag willen bij zijn op WT17. Dit zijn de 6 meest voorkomende redenen:
#1 Een sterk programma boordevol internationaal talent
Nooit eerder in België kreeg je de kans om zoveel internationaal toptalent te zien, zo dicht bij jou thuis. Maar liefst 35 + internationaal gerenommeerde sprekers, visionairs en succesvolle ondernemers komen tijdens deze tweedaagse conferentie praten over tal van interessante topics. Hun talks over de nakende veranderingen in onze maatschappij worden onderverdeeld 4 thema’s: marketing, innovatie, ondernemerschap en maatschappij.
Tien maand vóór de conferentie starten we samen met een team van marketing professionals met de voorbereidingen van het programma. Daarbij stellenwe ons continu de vraag wat er precies leeft in de digitale wereld en welke vragen jullie parten spelen. Op die manier komen we tot een sterk, up-to-date programma, met topics die on-trend en relevant zijn, anno 2017.
#2 WebTomorrow is een totaalbeleving
Een ticket kopen voor WebTomorrow is een ticket kopen voor een totaalbeleving. Naast het eerder genoemde programma, zorgen we voor een fantastische ervaring ook naast het podium. 75+ partners (waaronder IBM, SAP, Delaware, Yondr, Teamleader,...) stellen tijdens WebTomorrow alles in het werk om jullie te inspireren, te informeren, maar ook om jullie te entertainen en te verwennen.
WebTomorrow zorgt ook voor relaxatie en ontspanning in de verschillende chill zones, én voor zij die het echt heel relax willen, zijn er ook masseurs on-site. Geen saaie beurs dus, maar een echte total experience.
#3 Zorg dat je er bent, waar je concurrentie is
WebTomorrow is ondertussen uitgegroeid tot het belangrijkste event in België rond de ‘’Future of Digital’. De afgelopen editie bracht al meer dan 1300 bezoekers samen en dit jaar mikken we zelfs op 1500 bezoekers. Niet aanwezig zijn, is dus geen goede zet; je weet maar nooit dat jouw concurrent er wel is.
Niet enkel om concurrentie-redenen, maar ook omdat je op WebTomorrow op één locatie bent met 1300 andere, gelijkgestemde marketing professionals, is het dus slim om te komen. Je krijgt er de kans om één-op-één gesprekken te starten (dankzij onze networking app) en kan terecht in de networking area of één van de talrijke chill zones, waar een interessante babbel nooit veraf is. Je kan alle aanwezigen raadplegen via onze attendees pagina. Kom je als bedrijf en met collega’s, dan kun je jezelf en jouw team op deze pagina laten zetten. Dit zorgt ervoor dat jullie gezien worden door anderen en kunnen beginnen netwerken.
#4 Een zeer correcte prijs
We bieden dit tweedaags evenement aan een bijzonder lage prijs. We pleiten bij Bloovi immers al enkele jaren voor een betaalbaar evenement van superhoge kwaliteit. Nergens in de BENELUX vind je een gelijkaardig evenement dat goedkoper is én toch dezelfde inhoud biedt:
1. twee dagen conferentie met meer dan 30 + internationale topsprekers en visionairs
2. 75 + partners die hun laatste services en technologieën aan jou komen voorstellen
3. easy networking via de WebTomorrow applicatie en de attendees pagina
4. totaalbeleving gedurende twee dagen
Er zijn op dit moment nog 140 tickets te verkrijgen aan het Super Early Bird tarief, met 100 euro korting.
#5 Tot 40 % korting dankzij de KMO portefeuille
Bij WebTomorrow denken we ook aan de kleinere organisaties en startups, want Bloovi is erkend met het Qfor kwaliteitslabel en biedt dus opleidingen aan via kmo-portefeuille, zo kan u tot 40% + 25 euro catering van het opleidings bedrag gesubsidieerd krijgen. Elke subsidieaanvraag moet ten laatste 14 dagen na de startdatum van de prestaties zijn ingediend. Lees hier over hoe je een subsidieaanvraag indient.
#6 WebTomorrow is voor iedereen
Een mooi programma, een fantastische ervaring en een goede prijs. maar wat kan WebTomorrow voor jou betekenen?
- als ondernemer is het belangrijk om te ontdekken wat er volgt, je kans als bedrijf van nu niet overleven wanneer je richt op de status-quo. WebTomorrow helpt jou te begrijpen wat de uitdagingen en kansen van morgen zijn en hoe uw bedrijf hiervan kan profiteren.
- als marketer en communicatie verantwoordelijke helpt WebTomorrow je om jouw online strategie te versterken. Leer om voorop te blijven in een snel veranderend digitaal tijdperk.
- als c-level ontdek je wat er nodig is om als leidinggevende van nu succesvol in team samen te werken. Je krijgt de kans om jezelf in kaart te brengen en leert hoe je jezelf en en je team kan bijsturen in een wereld van continue veranderingen.
- als start-up is WebTomorrow de uitgelezen kans om in contact te komen met innovatieve ondernemers van zowel grotere als kleinere ondernemingen. Je kan hier ideeën aftoetsen en uitwisselen, en tegelijkertijd leer je de beste technieken en oplossingen van andere ondernemers.
Dat zijn volgens onze bezoekers dus de belangrijkste redenen waarom ook jij een ticket voor WebTomorrow zou moeten komen. Akkoord? Koop trouwens nu nog één van de laatste 140 early bird tickets. Bekijk hier nog even het tweedaagse programma en de inhoud van elke talk.