Er gingen al heel wat tickets de deur uit voor de tweedaagse van WebTomorrow. Al 862, om precies te zijn. Dat wil zeggen, 862 digitale professionals, ondernemers en beslissingsnemers die de beslissing maakten om twee dagen vrij te maken voor een dé conferentie die handelt over de toekomst en de impact van digitaal op onze economie en maatschappij. Ben jij ook benieuwd wie je er allemaal kan ontmoeten? Tijd voor een analyse!
Dit zijn de sectoren die sterk vertegenwoordigd zijn op WebTomorrow
Dat er op WebTomorrow heel wat schoon volk rondloopt, hoeven we de bezoekers van vorig jaar niet meer te vertellen. We maakten met plezier een overzicht uit welke bedrijven en uit welke sectoren mensen kennis en inzichten komen halen op de derde editie van WebTomorrow.
- Media: VRT Nu, De Persgroep, Sanoma, Roularta, ...
- Telecommunicatie: Proximus, Telenet, …
- Retail en webshops: Colruyt, Carrefour, Vente-Exclusive, Unigro, IKEA,...
- Onderwijs: Thomas More, Artevelde, Karel de Grote Hogeschool, Antwerp Management School, Hogeschool UCLL,...
- Consultancy: PWC, Delaware, Deloitte, ...
- Agencies: Wijs, Mediamensen, OMCollective, Prophets, Typografics, Next Apps, WAX, Appreciate, The Reference, Semetis, Inventive Designers, Humix, Mediabrands, RCA group,...
- Overheid: GIMV, Flanders Investment & Trade, Gemeente Haren, Aquafin, Engie Electrabel,...
- Startups: Brandle,
- Adverteerders: Center Parcs, Xerius, Willy Naessens, Miele, Beaulieu, Barco, Niko, Barry Callebaut, Betcenter, Carglass, Essent, Bpost, VDAB, Nationale Loterij, BMW, AG Insurance, KBC, ...
Wat gaf de aanwezigen de doorslag om een ticket te kopen?
Wat zou voor jou een doorslaggevende reden zijn? De 81% van de bezoekers die onze poll invulden, gaven het volgende op:
A | - De 4 topics | 16,7% |
---|---|---|
B | - Het programma | 38,1% |
C | - De sprekers | 14,3% |
D | - De mogelijkheid om interessante mensen te ontmoeten | 27,4% |
E | - De meer dan 70 partners die jou kunnen helpen met jouw business | 3,6% |
Zoals je zelf ziet, is het programma voor net iets meer dan 38% van cruciaal belang geweest om een ticket aan te schaffen. Bekijk hier nog eens het programma.
Er zijn nog momenteel 302 tickets beschikbaar aan Early Bird Korting
Tot eind april kan je nog gebruik maken van de Early Bird korting, door deze vroegboekkorting kan je jouw WebTomorrow-ticket bemachtigen aan slechts €400 in de plaats van de standaardprijs van €450.
WebTomorrow denkt ook aan jonge ondernemers, start-ups en middelgrote ondernemingen, want dankzij de subsidie van de KMO-portefeuille krijgen die tot wel 40% van het ticketbedrag terugbetaald. Hoe je die subsidie aanvraagt, vind je hier.
Dit zeiden deelnemers van vorig jaar over hun WebTomorrow ervaringen:
“Ghent is at the crossroad in Europe. WebTomorrow is at the crossroad of the evolutions.”“Where established companies meet innovative/creative startups”
“Fuel for ideas and sparkling contacts with the people behind the tech companies”
“Take 1300 curious and smart people, put them together and bring inspiring people on stage. Result: inspiration, creativity, and redesigning the future all together.”