(Photo @bobaesen)
Entertainmentconcept Smile Safari heeft na een succesvolle lancering in het Anspach Shopping Center in Brussel nu ook een vestiging geopend in Westfield Euralille. Dat is met jaarlijks 16 miljoen bezoekers het meest succesvolle shoppingcenter in Noord-Frankrijk. Smile Safari is Europa's grootste Instagrammable & TikTok-vriendelijke museum en de ideale biotoop voor merkenbranding, influencing en aansluiting bij de leefwereld van jongeren.
We zoeken momenteel extern kapitaal om op korte termijn een pan-Europese portefeuille van gediversifieerde attracties uit te bouwen
“Ons concept is het gevolg van een app die de manier waarop we de wereld beleven heeft veranderd: Instagram. Mensen gaan in hun leven op zoek naar belevingen om daaruit een meerwaarde te halen. Ze doen dat door over hun ervaringen te posten en content te creëren, waardoor hun vrije tijd een nieuw statussymbool werd, met de sociale media als het perfecte venster”, verklaart Chief Creative Officer Hannes Coudenys het succes van The Smile Safari.
“We zoeken momenteel extern kapitaal om op korte termijn een pan-Europese portefeuille van gediversifieerde attracties uit te bouwen en een internationale trendsetter te worden in de ontwikkeling van thematische leisure & entertainment attracties op drukbezochte indoorlocaties”, besluit Gil Dejonghe, CEO van Smile Safari.
De uitbreidingsplannen richten zich in eerste instantie op België en buurlanden Frankrijk, Nederland en Duitsland. Voor het eerste semester van 2022 plant Smile Safari een nieuw indoorconcept rond een erg gekende familie-activiteit.