Het Vlaamse echtpaar Birgit Van Driessche en Tim De Witte lanceert een online baby- en kinderwebshop die Helloarchie.com werd gedoopt. De ambitie is om dé referentie te worden op het vlak van duurzame en trendy producten voor baby’s en kinderen van 0 tot 6 jaar.
“Door corona is het belang van duurzaamheid en de drang naar lokale producten sterk toegenomen én heeft de Belgische consument de weg naar e-commerce definitief gevonden. Beide elementen kunnen elkaar in dit verhaal versterken”, aldus Tim De Witte die acht jaar lang commercieel directeur was bij promo- en shoppingplatform BD myShopi.
De focus van Helloarchie.com komt te liggen op Belgisch en internationale merken met een duurzame insteek. Birgit Van Driessche: “Vanuit onze eigen ervaring als ouders van twee kindjes ondervonden we tijdens de voorbereiding op hun komst de intensieve zoektocht naar natuurlijke en authentieke producten. Dit gaf meteen inspiratie om een eigen webstore te bouwen, met top designer brands. Met helloarchie.com groeperen we authentieke merken en producten.”
Naast de webstore wordt ook een cosy consumer corner ingericht die steeds op afspraak kan worden bezocht en waar persoonlijk contact met de klant centraal staat.