Een team van 7 marketing automation-specialisten en digitale experts lanceert FAKTOR21, spin-off van digital leadgen agency Websteak, met één duidelijke missie: marketing- en salesteams performanter maken via technologie.
Wanneer bedrijven opeens (veel) meer leads gaan aantrekken, is het voor de marketing- en salesteams niet altijd evident om daar maximale return uit te halen of met die gestegen volumes om te gaan. FAKTOR21, een spin-off van digital leadgen agency Websteak, is een initiatief van zeven marketing automation-specialisten en digitale experts die daaraan tegemoet willen komen door het meest gepaste CRM-systeem te helpen kiezen en implementeren. Met daarbij aandacht voor strategie, marketingpsychologie en de customer journey.
Niets is pijnlijker dan een slapende database waarop niet wordt gewerkt
FAKTOR21 focust zich volledig op automation, waar organisaties volgens de initiatiefnemers heel wat kansen onbenut laten. “Klanten en leads worden nog lang niet altijd op een structurele manier bijgehouden of gecentraliseerd, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet”, aldus Stefan Kerkhof van FAKTOR21.
“CRM is echter maar de eerste stap. Een groot gemis is dat organisaties wel contacten of leads hebben, maar daar dan vervolgens heel kortzichtig mee omspringen. Iemand aantrekken is één ding, maar daar dan niets meer mee doen, is natuurlijk bijzonder jammer. Niets is pijnlijker dan een slapende database waarop niet wordt gewerkt.”