Het toonaangevende growth marketingbureau GrowForce, met klanten als Unilever, P&G, KBC, Nestlé en Ethnicraft, voegt zich bij Upthrust. Dat wordt hiermee Europees marktleider in growth marketing services. Customer Collective, de internationale groep achter Upthrust, versterkt dankzij de nieuwe aanwinst dan weer zijn digitale expertisedomein.
“Dankzij de komst van het GrowForce-team breiden we ons groepsaanbod verder uit met onder meer een academy offering”, aldus Dennis De Cat van Upthrust. “Een educatief platform dat kmo-bedrijfsleiders, marketeers en corporate teams toelaat om de nieuwe growth-methodologie te leren. Praktijkervaring zetten we om in waardevolle gecertificeerde cursussen en workshops over de meest up-to-date marketingstrategieën, tools en tactieken. Dat aanbod gaan we internationaal schalen en verder aanpassen aan de behoeften van onze klanten.”
“Door toe te treden tot Customer Collective kunnen we onze klanten nu een veel breder aanbod bieden. Tegelijkertijd kunnen onze medewerkers zich verder blijven specialiseren in growth marketing, maar nu op een Europese schaal”, vult David Van der Auwera, co-founder van GrowForce, aan.