Initiatiefneemster Liesbeth Claeys (rechts vooraan) / Photo by Nathalie Dolmans
Ladies on the Road, een initiatief van Liesbeth Claeys die zelf ondernemer is en zaakvoerster van contentcreatiebureau Perfect Story, wil naar eigen zeggen een frisse wind laten waaien door het Belgische landschap van vrouwelijke netwerkorganisaties. Zo moet geen lidgeld betaald worden en kan iedereen zijn activiteiten kiezen via cherry picking.
Concreet zal Ladies on the Road workshops en events in Vlaanderen en workations voor kleine groepen van maximum 20 personen in het buitenland aanbieden. Met als doel persoonlijke en zakelijke groei, netwerkverruiming en gewoon genieten.
Ik wil vrouwelijke ondernemers samenbrengen op een leuke, ongedwongen manier
“Ik wil vrouwelijke ondernemers samenbrengen op een leuke, ongedwongen manier”, vertelt Liesbeth Claeys. “Zo kunnen we ervaringen uitwisselen en kennis delen via activiteiten met een professionele insteek, maar met een flinke dosis fun erbovenop.”
De kick-off van Ladies on the Road wordt gegeven op 18 november met een sessie rond body en mind.