CEO Laurent-David Hostyn, COO Candice Wachel en Tech Lead Sébastien Le Bosser
Pricing Pact maakt nu pas bekend dat het eind december 1,2 miljoen euro ‘smart money’ heeft opgehaald, in wat het zelf één van de grootste Belgische zaaikapitaalrondes van 2021’ noemt. Bestaande investeerders als SambrInvest, finance&invest.brussels, Marc Jacobs en Alpha Pricing deden mee, naast verschillende business angels en investeringsvehikel 4Ventures.
Met het geld wil de Brusselse fintech start-up, onder meer via de aanwerving van developers en data scientists, zijn ambitie waarmaken om dé Europese referentie te worden in prijszetting die gebaseerd is op waarde - in tegenstelling tot op concurrentie en/of kosten. De methodologie die Pricing Pact hiervoor gebruikt, is gebaseerd op ruim twee jaar R&D en meer dan 200 projecten.
Verkopers kunnen dankzij onze tool tot 20% van hun tijd besparen en tot 25% meer leads genereren
“Prijsstelling is strategisch voor elke onderneming”, aldus Laurent-David Hostyn, co-founder en CEO van Pricing Pact. “Wij adviseren bedrijven niet zozeer om hun prijzen te verhogen of te verlagen, maar bieden een complexere vergelijking waarbij we de klant centraal stellen.”
“Verkopers kunnen dankzij onze tool tot 20% van hun tijd besparen en tot 25% meer leads genereren”, maakt co-founder en COO Candice Wachel zich sterk. “Dankzij Pricing Pact kunnen ze zo hun omzet binnen het jaar met 20% verhogen.”