Push To Talk en MediaMixer hebben besloten om na enkele jaren samenwerking officieel hun krachten te bundelen in één bedrijf, dat MEDIAMIXER werd gedoopt. Samen willen ze meer internationale projecten realiseren en middelen investeren in groei en diversificatie.
De expertise van de twee Antwerpse agency’s sluit dan ook naadloos elkaar aan: MediaMixer is een content marketingbureau met video in het DNA, Push To Talk is een communicatiebureau gespecialiseerd in live communicatie en events.
Het team van het nieuwe MEDIAMIXER bestaat nu uit 35 multidisciplinaire denkers en doeners, een aantal dat op termijn nog de hoogte in moet. “Het verhaal van ons agency wordt uiteindelijk toch vooral geschreven door ons team”, legt Antoon Theunissen, CEO van MediaMixer uit. “Het is door hun talent en expertise direct aan elkaar te verbinden dat we voor onze klanten het verschil kunnen maken.”
Theunissen neemt voortaan het zakelijk en strategisch management voor zijn rekening, terwijl Tom Bellens, zaakvoerder, van Push To Talk, zal zich als CEO van het nieuwe fusiebedrijf vooral focussen op marktpositionering, communicatie en corporate culture.