Vlnr: Dennis Kenis (Grava), Stefan Nuijten en Cees Faes (Fightclub)
Customer Collective versterkt zijn expertise in branding & performance door Grava, een van de oorspronkelijke drijvende krachten achter de groep, om te dopen tot Fightclub wat één van de grotere onafhankelijke full-service agencies van Nederland is. Het Bredase brand & performance agency wordt nu onderdeel van de Customer Collective groep. De teller komt daarmee op 100 branding en performance experten in België en Nederland. Grava en Fightclub werkten al bijna een jaar samen op verschillende projecten.
Dat Grava voortaan Fightclub zal heten, is het resultaat van een sterk groeiende vraag. Het Mechelse agency focust zich op digital performance, maar miste de branding expertise. “We voelen al langer aan dat we klanten beter en succesvoller kunnen faciliteren door creativiteit te combineren met onze performance campagnes”, aldus Dennis Kenis, founder en managing partner van Grava. “Zo kun je creatieve campagnes sturen met insights en het rendement op performance verhogen door betere creatieve uitingen bijvoorbeeld.”
“De sterke match tussen onze diensten en die van Grava gaf ons zin om de handen in elkaar te slaan. Doordat we Grava omdopen naar Fightclub kunnen we in België nu digital performance, strategie en creatie op een geïntegreerde manier aanbieden”, zegt Stefan Nuijten, oprichter en managing director van Fightclub.