Door het overnemen van alle aandelen van de Mechelse CRM-expert Avento kan de Europese IT-speler Cegeka, met hoofdzetel in Hasselt, zijn CRM-activiteiten uitbouwen met een specifieke mobiele Microsoft D365-oplossing voor sales en merchandising teams. Die laat field managers toe snel, efficiënt, volledig gesynchroniseerd en desnoods offline met de backoffice te werken.
“De Avento-oplossingen zijn ontworpen met een sterke industriefocus, in het bijzonder op maat van de voedings-, drank- en farmaceutische sector”, aldus Anton Vreugdenhil, CEO van Cegeka Business Solutions. “We zijn er van overtuigd dat de oplossingen van meerwaarde zijn voor mobiele sales teams van onze klanten en een bijdrage leveren om snel en efficiënt hun uitdagingen op te lossen. Bovendien zien we mogelijkheden om deze CRM-oplossing in andere sectoren in te zetten en internationaal uit te rollen.”
“De integratie met Cegeka biedt de mogelijkheid om onze klanten op grotere schaal en binnen een breder service porfolio te bedienen. Bovendien kunnen we onze expertise verder laten ontwikkelen binnen het kader van een grote Europese organisatie die dezelfde normen en waarden uitdraagt als Avento”, besluit Tom Moortgat, CEO van Avento.