Medezaakvoerster Louise Blondé en Connus-founder Alexandre Goossens
De Gentse start-up Connus breidt zijn diensten uit naar de Nederlandse en Franse markt. Het platform om influencer marketing voor bedrijven efficiënter, budgetvriendelijker en authentieker te maken, wist in eigen land al meer dan 850 bedrijven en 1.500 influencers te overtuigen, goed voor 10.000 matches.
Connus, deel van accelerator Start it @KBC, mikt tegen het einde van het jaar op een omzet van 250.000 euro. Het team haalt op dit moment bijkomend kapitaal op in samenwerking met WinWinner om het bedrijf internationaal uit te breiden.
“Influencer marketing blijft aan populariteit winnen door de groei van sociale media”, aldus Alexandre Goossens, founder van Connus. “Maar bedrijven kunnen nog hulp gebruiken bij het vinden van de juiste influencer. Die zoektocht kost bovendien heel wat tijd. Met ons platform maken we influencer marketing toegankelijker voor bedrijven. Connus heeft de ambitie om hét influencer marketingplatform voor influencers en bedrijven in Europa te worden.”