Kadanza-CEO Nico Potvin
Kadanza, het enige brandingplatform van Belgische makelij en trendsetter op vlak van digital brand transformation, bestaat al sinds 2010, maar zet nu pas de stap van SwaS- (software with a service) naar SaaS-platform. Door brand management toegankelijk te maken voor alle merken en bedrijven wil het Antwerpse bedrijf zijn groei in binnen-en buitenland versnellen.
Kadanza heeft nu al een eigen kantoor in New York en haalt meer dan 50% van zijn omzet uit de VS. “Met de switch naar een SaaS-platform willen we Kadanza nu een extra boost geven en ligt de hele wereld binnen ons bereik”, aldus Kadanza-CEO Nico Potvin.
“Met de evolutie van een SwaS- (software with a service) naar een SaaS-platform maken we onze droom waar”, gaat hij verder. “We geloven dat iedereen recht heeft op degelijk brand management, en we willen de wereld meer ‘on brand’ krijgen. Daarom kunnen gebruikers vanaf nu gratis genieten van ons platform met een onbeperkt aantal users. Betalen hoeft pas als je meerdere merken of data wil toevoegen, complexere rechtenstrucuren wil gebruiken of op zoek bent naar geavanceerde functies zoals workflows en integraties met externe platformen.