Het belang van actiegericht schrijven voor het web wordt nog te vaak onderschat. Wervend schrijven is nochtans als toveren, je haalt daarmee meer kliks, shares, leads en verkoop uit je commerciële boodschappen. Supercontent, dat marketeers traint en coacht om meer resultaat te halen met hun copy en content, zet je aan de hand van een 5-stappenplan alvast op weg. Met allerhande nuttige tips & tricks rond schrijven voor meer conversie, netjes gebundeld in een online stoomcursus die je gratis kan volgen!
De impact van wervende teksten
Wanneer het gaat over conversie-optimalisatie, krijg je heel vaak tips rond het gebruik van de juiste call-to-action knoppen op je website, hun beste positionering, in welke kleur deze het meest opvallen, enzovoort. Veel minder aandacht gaat er naar de (web)tekst zelf. Nochtans is online content, in welke vorm ook, beslissend wanneer je mensen wil aanzetten tot actie. De impact is dus heel groot, op voorwaarde dat er rekening wordt gehouden met een aantal basisprincipes. Door je verhaal op een bepaalde manier te vertellen, gecombineerd met een wervende schrijfstijl, ga je automatisch beter converteren.
Cursus voor wie zelf schrijft én laat schrijven
De gratis cursus bestaat uit:
- 5 korte videolessen, één voor elk basisprincipe
- Worksheets om theorie in praktijk om te zetten
- Audioversies zodat je onderweg in de wagen kunt luisteren
Wat deze online cursus zo bijzonder maakt, is dat hij zeer behapbaar is. Ook voor marketeers en ondernemers met een drukke agenda voor wie er weinig ruimte overblijft om er nog iets bij te nemen. Het is echt een stoomcursus die heel veel waarde biedt doordat je er met een minimale tijdsinvestering een maximaal resultaat mee kan behalen!
De stoomcursus is zeker aan te raden voor marketeers die zelf regelmatig teksten schrijven. Ook voor marketingmanagers die er uit kunnen leren wat een goede briefing aan het content team precies inhoudt. Ondernemers die af en toe zelf in de pen kruipen, zullen er eveneens veel aan hebben.