foto: shutterstock.com

Consumenten willen door bedrijven begrepen worden. Steeds vaker wordt context uitgespeeld als hét geheime wapen. En terecht. Stel je voor dat je als marketeer in realtime kan inspelen op de noden van de klant. Het zou voor een verrassing van formaat zorgen, waardoor ook de klantenloyaliteit enorm toeneemt. En dat zorgt voor een positief effect zowel financieel als voor jouw merkperceptie. Dit ebook van IBM legt uit hoe je als marketeer aan de slag kan gaan met het creëren van zo'n persoonlijke merkbeleving. 

Maar hét moment definiëren waarmee je klanten kan verrassen, dat vormt een uitdaging van formaat voor marketeers. De boodschap moet nét op het juiste moment worden verstuurd en ook de inhoud ervan moet razend relevant zijn. Het is cruciaal dat de acties dus nét op het juiste moment worden gedaan én perfect afgestemd zijn op de situatie waarin jouw klant zich bevindt. Tegenwoordig kunnen merken zo’n cruciale momenten steeds beter detecteren. Maar hangen er ook nog veel vragen rond het topic.

Deze ebook van IBM geeft 5 concrete tips voor marketeers om deze momenten nog beter te kunnen identificeren en hoe ze hierop kunnen inspelen. Benieuwd? Het ebook kan je via deze link gratis downloaden.

New Call-to-action